Zwroty
1. Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem zanim nastąpi wysyłka zamówionych towarów.
2. Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.
3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl.
4. Wszystkie zwroty rozpatrywane są indywidualnie.
5. Otwarte opakowania kawy, herbaty lub używane urządzenia nie podlegają zwrotom.
6. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Dlatego w przypadku zwrotu towaru, zwracana wartość pieniężna odsyłanego towaru wynikająca z zamówienia, pomniejszona jest o koszt wysyłki. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
7. Po przyjęciu zwrotu nieużywanego towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 3 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu. Przykładowy formularz zwrotu znajduje się poniżej.
8. Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający rachunku bądź pisma reklamacyjnego, zabrudzony, otwarty lub uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
9. Zakupione towary nie podlegają wymianie.
Reklamacje
1. Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.
2. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl
3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych po prawidłowym
zgłoszeniu reklamacji przez Klienta.
4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru i sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.