Skip to content Skip to footer

REGULAMIN SKLEPU

Zasady i warunki sklepu internetowego coffeespot.com.pl/sklep
Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem coffeespot.com.pl/sklep jest własnością firmy K.K.
Consulting z siedzibą przy ulicy Frezjowej 3 w Konarzewie 62-070 województwo wielkopolskie.
NIP 883-153-70-20, Regon: 639696171

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Coffeespot.com.pl w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od Umowy.
  2.  Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  3. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
  4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych brutto (uwzględniają podatek VAT). Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport).
  5. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu.
A. DEFINICJE
  1. Klient – osoba fizyczna lub osoba prawna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  2.  Sprzedawca –osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zarejestrowaną pod firmą K.K Consulting.
  3. Sklep –sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.coffeespot.com.pl/sklep
  4. Regulamin – regulamin Sklepu
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  6. Konto – konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  7. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  8. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  9. Koszyk – strona internetowa Sklepu, na której widnieją wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
  10. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług.
B. ZAMÓWIENIA
  1. Zamówienia w sklepie CoffeeSpot można składać poprzez:
    –  internet za pomocą formularza zamówienia w zakładce Sklep na stronie www.coffeespot.com.pl
    –  e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl
  2.  Realizacja zamówienia rozpoczyna się, w przypadku zamówień płatnych przelewem, w chwili zaksięgowania przelewu.
  3. Termin realizacji zamówienia:
    – czas wysyłki do 48 h od rozpoczęcia realizacji zamówienia, chyba, że Sprzedawca i Klient ustalili wspólnie inny termin realizacji.
    – zamówienie składające się z kilku artykułów jest wysyłane do klienta z chwilą skompletowania wszystkich towarów składających się na zamówienie, chyba, że Klient i Sprzedawca ustalą wspólnie inny tryb realizacji.
  4. Formy płatności:
    – dostępną formą płatności jest przedpłata przelewem.
  5. Koszty dostawy:
    – dla zamówień poniżej kwoty 500 zł netto koszt przesyłki – 16,26 zł netto
  6. Przesyłki krajowe i zagraniczne:
    – sklep realizuje przesyłki na terenie Polski.
    – Klienci zainteresowani przesyłką zagraniczną mogą składać zapytania ofertowe pod adresem e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl
  7. Dowód zakupu:
    – do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu – paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.
    – dowód zakupu jest wystawiany w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  8. Ceny:
    – wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN).
    – cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
    – Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
C. ZWROTY
  1. Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem zanim nastąpi wysyłka zamówionych towarów.
  2. Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. 
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl.
  4. Wszystkie zwroty rozpatrywane są indywidualnie.
  5.  Otwarte opakowania kawy, herbaty lub używane urządzenia nie podlegają zwrotom.
  6. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Dlatego w przypadku zwrotu towaru, zwracana wartość pieniężna odsyłanego towaru wynikająca z zamówienia, pomniejszona jest o koszt wysyłki. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  7. Po przyjęciu zwrotu nieużywanego towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 3 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu. Przykładowy formularz zwrotu znajduje się poniżej.
  8. Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający rachunku bądź pisma reklamacyjnego, zabrudzony, otwarty lub uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
  9. Zakupione towary nie podlegają wymianie.
D. REKLAMACJE
  1.  Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.
  2.  Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres e-mail: kirsza@coffeespot.pl
  3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych po prawidłowym zgłoszeniu reklamacji przez Klienta.
  4.  Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru i sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
E. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 1997 r. o ochronie danych osobowych, uzyskane w trakcie działalności sklepu dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.
  2. Spełniając obowiązek informacyjny wobec właścicieli danych osobowych informujemy, że Państwa dane w tym numer telefonu i adres e-mailowy przetwarzany jest przez firmę K K Consulting z siedzibą w Konarzewie przy ulicy Frezjowej 3 w celach komunikacji, na podstawie art.6 ust.1 lit.f) RODO.
  3. Firma K K Consulting jest administratorem Państwa danych osobowych i mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, uzupełniania, sprostowania, żądania zapomnienia, przenoszenia lub ograniczenia przetwarzania, a także posiadają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Prawa należy realizować pod adresem mailowym k.kirsza@coffeespot.pl

KONIEC REGULAMINU