REGULAMIN SKLEPU
Zasady i warunki sklepu internetowego coffeespot.com.pl/sklep
Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem coffeespot.com.pl/sklep jest własnością firmy K.K.
Consulting z siedzibą przy ulicy Frezjowej 3 w Konarzewie 62-070 województwo wielkopolskie.
NIP 883-153-70-20, Regon: 639696171
INFORMACJE OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Coffeespot.com.pl w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od Umowy.
- Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
- Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych brutto (uwzględniają podatek VAT). Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport).
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu.
A. DEFINICJE
- Klient – osoba fizyczna lub osoba prawna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca –osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zarejestrowaną pod firmą K.K Consulting.
- Sklep –sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.coffeespot.com.pl/sklep
- Regulamin – regulamin Sklepu
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – strona internetowa Sklepu, na której widnieją wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług.
B. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia w sklepie CoffeeSpot można składać poprzez:
– internet za pomocą formularza zamówienia w zakładce Sklep na stronie www.coffeespot.com.pl
– e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl - Realizacja zamówienia rozpoczyna się, w przypadku zamówień płatnych przelewem, w chwili zaksięgowania przelewu.
- Termin realizacji zamówienia:
– czas wysyłki do 48 h od rozpoczęcia realizacji zamówienia, chyba, że Sprzedawca i Klient ustalili wspólnie inny termin realizacji.
– zamówienie składające się z kilku artykułów jest wysyłane do klienta z chwilą skompletowania wszystkich towarów składających się na zamówienie, chyba, że Klient i Sprzedawca ustalą wspólnie inny tryb realizacji. - Formy płatności:
– dostępną formą płatności jest przedpłata przelewem. - Koszty dostawy:
– dla zamówień poniżej kwoty 500 zł netto koszt przesyłki – 16,26 zł netto - Przesyłki krajowe i zagraniczne:
– sklep realizuje przesyłki na terenie Polski.
– Klienci zainteresowani przesyłką zagraniczną mogą składać zapytania ofertowe pod adresem e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl - Dowód zakupu:
– do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu – paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.
– dowód zakupu jest wystawiany w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. - Ceny:
– wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN).
– cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
– Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
C. ZWROTY
- Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem zanim nastąpi wysyłka zamówionych towarów.
- Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail: k.kirsza@coffeespot.pl.
- Wszystkie zwroty rozpatrywane są indywidualnie.
- Otwarte opakowania kawy, herbaty lub używane urządzenia nie podlegają zwrotom.
- Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Dlatego w przypadku zwrotu towaru, zwracana wartość pieniężna odsyłanego towaru wynikająca z zamówienia, pomniejszona jest o koszt wysyłki. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Po przyjęciu zwrotu nieużywanego towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 3 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu. Przykładowy formularz zwrotu znajduje się poniżej.
- Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający rachunku bądź pisma reklamacyjnego, zabrudzony, otwarty lub uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
- Zakupione towary nie podlegają wymianie.
D. REKLAMACJE
- Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres e-mail: kirsza@coffeespot.pl
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych po prawidłowym zgłoszeniu reklamacji przez Klienta.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru i sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
E. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
- Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 1997 r. o ochronie danych osobowych, uzyskane w trakcie działalności sklepu dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.
- Spełniając obowiązek informacyjny wobec właścicieli danych osobowych informujemy, że Państwa dane w tym numer telefonu i adres e-mailowy przetwarzany jest przez firmę K K Consulting z siedzibą w Konarzewie przy ulicy Frezjowej 3 w celach komunikacji, na podstawie art.6 ust.1 lit.f) RODO.
- Firma K K Consulting jest administratorem Państwa danych osobowych i mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, uzupełniania, sprostowania, żądania zapomnienia, przenoszenia lub ograniczenia przetwarzania, a także posiadają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Prawa należy realizować pod adresem mailowym k.kirsza@coffeespot.pl